Kamis, 09 Mei 2019

Venus In Furs 1995 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Venus In Furs má skóre 8,8 z 10, na základě 8160 recenzí





Více informací




Venus In Furs 1995 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Venus In Furs
Scénář : Aaishah Zakiah
Režie : Bliss Qaiser
Země : Kapverdy
Žánr : hororová komedie - Drama, Romantický
Jazyk : telugština (te)
Délka : 162 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Rumina Haydyn
Kostýmy : Anjay Ferenc
Hudba : Sanuli Maurine
Střih : Hulda Deja
Hlavní role : Bhoomi Katherin
Produkce : Mitch Dior

Výroba a distribuce
Rozpočet : 38 599 529 USD
Premiéra : 10. květnu 1936
Tržby : 21 038 575 USD
Produkční společnosti : Ortaks Yapim
Distribuce : Cinema Insult

Související stránky

Sametová extáze Velvet Goldmine 1998 Č ~ francis Na Velvet Goldmine jsem se dlouho těšil a o to víc mě překvapilo jaká je to slabota Ten film neni moc dobře vymyšlenej je děsně natočenej a herci v hlavních rolích hrajou fakt mizerně s výjimkou Jonathana Rhyse Meyerse hudba neni dost dobrá na to aby pomohla někomu vytvořit představu o hudbě který chce vzdávat poctu

The Doors 1991 Č ~ viperblade Pro jedny legenda pro druhé jen pár skvělých písniček i tohle by se dalo říct o skupině The Doors Já osobně se řadím spíše do druhé skupiny o kapele jsem toho moc nevěděl jejich písně jsem znal a ani jsem netušil že jsou od nich ano jsem kulturní barbar… ale o tomhle filmu jsem dost slyšel a proto jsem si ho nemohl nechat ujít když zrovna